Toimitusehdot

TOIMITUSTAVAT

1. Kaikki verkkomaksetut ja tilisiirroilla maksetut tilaukset, jotka ovat tehty ennen klo 16.00, lähetetään oletuksena MATKAHUOLLON kautta asiakkaalle viimeistään seuraavana päivänä ja JAETAAN ANTAMAANNE OSOITTEESEEN klo 8-16 yleensä lähettämistä seuraavana arkipäivänä asuinpaikkakunnasta riippuen. Mikäli tilaaja ei ole paikalla, lähetys on noudettavissa paikallisesta Matkahuollon toimipisteestä, jonne se palautuu. Näin saatte tilauksenne mahdollisimman nopeasti, helposti ja jopa huomattavan edullisesti suoraan esimerkiksi kotiin tai työpaikalle!.

JOS ETTE halua, että ennakkomaksettu tilaus jaetaan perille asti, muuttakaa toimitustapa ostoskorissa. Tällöin tilaus noudetaan itse Matkahuollosta, Postista tai Marineasta ilman jakelua.

2. Toimitustavaksi voidaan myös valita bussiennakko, jolloin asiakas noutaa ja maksaa tilaamansa tuotteet asemalta sekä maksaa tariffin mukaisen Matkahuollon rahdin.

3. Toimitustavaksi voidaan valita myös perinteinen postiennakko, jolloin tilaus noudetaan postitoimipaikasta ja myös maksetaan siellä. Postitse tilaus yleensä saapuu 2-3 päivässä tilauksesta. Huomioi, että posti veloittaa painon lisäksi myös tilavuuden perusteella, joten rahti voi olla suuremman painoluokan mukaan suuritilavuuksisissa paketeissa.

4. Voit myös valita toimitustavaksi nouto myymälästämme. Tuotteet ovat noudettavissa kun saat erillisen vahvistuksen sähköpostiisi (Huom! Ei automaattivahvistus). Tuotteita säilytettään noudossa 1 viikon ajan tilauksesta. Tilaus voidaan maksaa etukäteen verkossa tai maksaa sitä noudettaessa. Noudettuna myymälästä toimituskuluja ei peritä.


Toimituskulut

Toimituskulut ovat rahdinkuljettajan todelliset kulut eikä pakkauskuluja peritä. Tilauksen kokonaishinta toimituskuluineen näkyy ostoskorissa tilaamisen yhteydessä. Esimerkkejä toimituskuluista:

JAETTUNA ASIAKKAALLE (Oletustapa)
2 kg       9.99
5 kg      13.00
15 kg    15.00
30 kg    20.00

 

POSTIENNAKKO (max 30 kg)
2 kg      11.90
5 kg      12.90
15 kg    15.90
30 kg    25.90

Maksutavat

Verkkokaussamme voit maksaa Nordean, OP-Pohjolan ja Danske Bankin pankkitunnuksilla, VISA, MasterCard ja American Express luottokorteilla sekä ennakkomaksuna tilisiirtona. Toimitamme toki myös paketit haluttaessasi Posti- tai Bussiennakolla, jolloin maksu tapahtuu tilausta noudettaessa asiamiespisteestä.

Voit myös halutessasi maksaa noutotilaukset vasta myymäläsääsmme tilausta noutaessasi.

Tarjoamme myös edullista rahoitusta sekä laskulla maksupalvelua kaikille tilauksille SveaWebPay rahoitusvaihtoehtoina, joista alla tarkemmin. Luototuspäätös syntyy hetkessä suoraan ostoskorissamme ja vaatii vain henkilötunnuksen syöttämisen.


Lasku

Svea Ekonomi eKauppa (myöhemmin Svea) tarjoaa Sinulle mahdollisuuden ostaa ostokset laskua vastaan vähintään 14 päivän maksuajalla. Huomioithan seuraavat asiat:

Kun valitset vaihtoehdoksi ”maksa laskulla” tarkistamme luottotietosi henkilötunnustasi vastaan.
Ostoksien toimitus tapahtuu osoitteeseen, joka löytyy väestörekisteristä tai mikäli käytät ns. vahvaa tunnistautumista verkkopankkitunnuksillasi (TUPAS), ostoksiesi toimitus tapahtuu antamaasi toimitusosoitteeseen. Viivästyskorko on 7 % + korkolain mukainen viitekorko. Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa. Ostajan tulee olla täyttänyt 18 vuotta.

Laskun muuttaminen tililuotoksi Sinulla on mahdollisuus muuttaa lasku tililuotoksi maksamalla laskulla mainittu minimierä. Ensimmäisen laskun takaa löydät tililuoton tarkemmat luottoehdot. Tililuottoasiakkaana voit tehdä ostoksiasi tiliisi Svean sopimusasiakkailta. Voit tehdä lisäostoksia aina, kun Sinulla on luottorajaa jäljellä ja maksaa ostokset osissa luottosopimuksen ehtojen mukaisesti. Laskutuspalkkio 5 euroa.

Tililuoton voit maksaa milloin tahansa kokonaan pois ilman lisäkuluja. Mikäli haluat hyödyntää tiliäsi sopimusaikana myös muihin ostoksiin ja luottosi maksuaika on jo valittu maksimipituiseksi, tulee Sinun nostaa kuukausittaista lyhennyserää. Vastaavasti, mikäli haluat pidentää maksuaikaasi, voit pienentää kuukausittaista lyhennyserääsi. Luottoosi liittyen voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluun numeroon 09 4242 3330 tai asiakasinfo@svea.fi. Tutustu etukäteen luottoehtoinen sekä vakiomuotoisiin eurooppalaisiin kuluttajaluottotietoihin www.svea.fi/tiliehdot. Tallenna ja/tai tulosta nämä ehdot itsellesi.


Osamaksu

Svea Ekonomi eKauppa (myöhemmin Svea) tarjoaa Sinulle mahdollisuuden maksaa ostokset osissa. Tämä on mahdollista, kun olet hyväksynyt luotonmyöntökriteerit ja täyttänyt henkilötunnuksesi kassalla. Käyttäessäsi ns. vahvaa tunnistautumista verkkopankkitunnuksillasi (TUPAS), ostoksiesi toimitus tapahtuu haluamaasi toimitusosoitteeseen, muussa tapauksessa ostokset toimitetaan Väestörekisteristä löytyvään osoitteeseesi.

Luottoajan valitset Sinulle parhaiten sopivaksi. Luotto tulee hoitaa sovitun ajan kuluessa. Se edellyttää, että maksat vähintään sovitun summan kuukausittain. Luonnollisesti voit maksaa myös koko luoton pois kerralla ilman kuluja käyttämättömältä luottoajalta.

Saat kotiisi osamaksusopimuksen (2 kappaletta) joista Sinun tulee allekirjoittaa toinen ja palauttaa se Svealle. Samalla saat myös osamaksun tarkemmat ehdot, jotka allekirjoituksellasi hyväksyt.
Luottoosi liittyen voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluun numeroon 09 4242 3330 tai asiakasinfo@svea.fi

Mikäli maksut jäävät maksamatta, emmekä ole saaneet yhteydenottoa maksun hoitamisesta, siirrämme saatavat perittäviksi kuluttajansuojalain ehtojen mukaisesti. Lisätietoja ehdoista ja palvelusta saat asiakaspalvelustamme. Lue tarkemmat ehdot tästä. Tutustu etukäteen luottoehtoihin sekä vakiomuotoisiin eurooppalaisiin kuluttajaluottotietoihin edellä olevan linkin kautta. Tallenna ja/tai tulosta nämä ehdot itsellesi.

 Lisätietoja etämyynnistä ja internetissä tapahtuvasta kaupankäynnistä saat kuluttajaviraston sivuilta www.kuluttajavirasto.fi tai tililuottosopimuksestamme, jonka löydät www.sveawebpay.fi. Svea noudattaa myös henkilötietosuojalakia. Myös tästä löytyy lisätietoja kuluttajaviraston sivuilta.

Yhteystiedot:
Svea Ekonomi Ab, filial i Finland
Atomitie 2 C
00370 Helsinki
Puhelin: 09 4242 3092
Sähköposti: webpay@svea.fi
www.sveawebpay.fi

 

Nordea Nettiluotto

Voit maksaa ostoksesi heti Nettiluotolla!

Nettiluottoa voidaan myöntää 23 vuotta täyttäneelle ja raha-asiansa hyvin hoitaneelle henkilölle. Nettiluottoa voit saada saman tien 200 – 10 000 euroa. Luoton määrä määräytyy ostoksesi loppusumman mukaan.

1. Siirrä ostoskoriin haluamasi ostokset ja valitse maksutavaksi Nettiluotto.
2. Nettiluottoa voit hakea 24/7, kunhan olet vähintään 23-vuotias.
3. Nettiluotto-hakemuksen teet turvallisesti netissä oman pankkisi verkkopankkitunnuksilla (Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Aktia, Tapiola, Ålandsbanken, S-Pankki ja Handelsbanken). Verkkopankkitunnistus vastaa allekirjoitustasi.
4. Saat tiedon luottopäätöksestä heti.
5. Myönteisen luottopäätöksen saatuasi vahvista ostoksesi ja palaa takaisin myyjän verkkokauppaan.
6. Tilaamasi tuotteet toimitetaan ilmoittamaasi osoitteeseen verkkokaupan toimitusehtojen mukaisesti.
7. Ensimmäisen laskun saat noin kuukauden kuluttua siitä, kun toimitus on tapahtunut.

Helppoa ja vaivatonta!

Huom! Luottopäätöksen voit nykyään saada ympäri vuorokauden

Nettiluotosta et maksa lainkaan avausmaksua ja korko on edullinen ja määräytyy ostostesi loppusumman mukaan seuraavasti:
• Ostoksen määrä euroa 200 – 10 000, Tilinhoito-maksu 4,00 euroa, Marginaali 12%, Viitekorko Nordea Prime 1,35% (01/2014), Luoton korko 13,35%

Voit itse laskea haluamasi kuukausierän luottolaskurilla, ja näin voit jaksottaa isotkin ostokset sinulle sopiviin kuukausieriin. Luottolaskurista näet myös todellisen vuosikoron hakemallesi summalle. Ensimmäisen laskun saat ostostesi toimituksen jälkeen. Voit valita jo hakemuksen täytön yhteydessä sinulle sopivan eräpäivän ja kaksi lyhennysvapaata kuukautta vuodessa, jolloin voit pitää lomaa luoton takaisinmaksusta.

Nettiluoton myöntää Nordea Rahoitus Suomi Oy normaalein luotonsaantiehdoin. Jos haluat lisätietoja Nettiluotosta, voit soittaa Nordea Rahoituksen Asiakaspalveluun p. (09) 1658 6210 (ma-pe klo 08-20) tai klikkaa tästä
 

TILAUS- JA MAKSUVAHVISTUS

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.
 

PERUUTUSOIKEUS JA PALAUTUSEHDOT

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Digitaalisissa sisällöissä ja palveluissa, kuten elektronisissa kartoissa, navigointiohjelmissa tai muuten asiakkaan tiedoilla ohjelmoiduissa tuotteissa ei ole palautusoikeutta.

Peruutusilmoitukseen sinun tulee merkitä nimesi, osoitteesi, tilauspäivä, tuote ja se tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen peruutukset@marinea.fi. Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Liitä kopio peruutusilmoituksesta tuotepalautuksen yhteyteen. Mikäli tuotetta on käytetty, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta. Mikäli palautetusta tuotteesta ei ole ole tehty tilauksen peruutusilmoitusta, laskutamme tilauksen toimituskulut jälkikäteen.

Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita tarkistusajan jälkeen, ole suoraan yhteydessä meihin. Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. Palautamme maksamasi summan kokonaisuudessaan 14 päivän kuluessa palautetun tuotteen saapumisesta varastoomme.

Palautusosoite:
MARINEA
Sörnäisten rantatie 29
00500 Helsinki

Peruutusoikeus ei koske asiakkaan toivomuksesta valmistettua tai muunneltua tuotetta. Peruutusoikeus ei koske sinetöitynä toimitettua tavaraa, jonka sinetti on rikottu. Peruutusoikeus ei koske digitaalisia sisältöjä ja palveluita, kuten elektronisia karttoja, navigointiohjelmia tai asiakkaan tiedoilla ohjelmoituja tuotteita.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme lähetys- ja palautuskulujen suuruisen maksun.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on vioittunut Postissa tai Matkahuollossa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin tai Matkahuoltoon.